O le a le uiga o le stator ma le a le uiga o le rotor i afi eletise?

O le faʻatulagaina i totonu o le afie faigata ma eseese. O le vaega tumau o le afi eletise e taua o le afi stator, o loʻo tautau ai ni paga se lua o le DC maneta faʻatonutonu, ma maitauina o le autu faʻavaʻa pou lea e tu; ma o le vaega e mafai ona feauauai ua taʻua o leogatotonu autu, o le uila afi lea.
O le ki i le seti afiaofia ai afi stator, afi rotor, tuuina pito pulou, carbon pulumu, afi fuata ma taavale olo ma isi vaega. O le afi stator aofia ai afi afi, afi stator transformer autu, uaea afifi faamaapeina, ma isi vaega o loo tumau i lenei vaega. Motor rotor aofia ai afi rotor suia transformer autu, pou rotor pou (ma manuki choke, maneta pou faamaapeina tetee), slip slip (e taʻua foi o apamemea mama, collector mama), eletise ili ma tiʻeti fuata ma isi vaega. I le afi rotor e tautau armature faamaapeina, o loʻo i ai le eletise ina ua maeʻa mafua ai induction malosiʻaga electromotive, pe a faia le faʻasolo fanua maneta. Ina ua maeʻa mafua electromagnetic induction pitch e faʻatino le liua o le malosi i leafi stator faamaapeina vaai ma tanu metotia e iloa ai le afi stator faamaapeina e tusa ai ma le coil electromagnetic coil faamaapeina vaai ma embedding fetaui lelei auala e ese, e mafai ona vaevaeina i ni vaega e lua o tutotonu ma tufatufaina faiga.
O le stator ma rotor e talafeagai vaega i luga o le afi, le afi statorua faʻamau ma faʻapipiʻi luga o le atigi, masani lava o le afi stator o le a manua ma electromagnetic coils i le itu i luga; afi rotor e faʻavae i luga o faʻataʻavaleina bearings poʻo bushings faʻapipiʻi luga o le afi pou, o le afi rotor ma silicon uʻamea, electromagnetic coils, eletise tafe i le electromagnetic coil aafiaga mafai mafua ai electromagnetic fanua i le afi stator, afi rotor i luga o le silicon uamea, electromagnetic fanua ma O le eletise electromagnetic fanua tulia le afi rotor e faʻavili.


Taimi Post: Aukuso-12-2021